Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 13 sierpnia 2013

2BiC - I am in love 2013 (Good Doctor OST)


2BiC - Jestem zakochany

Jest jedna osoba, która patrzy tylko na ciebie
Jest jedna osoba, która zna tylko ciebie
Nawet nie mogę tego wszystkiego wyrazić słowami, nawet jeśli wiele mi brakuje
Jest jedna osoba, która cię kocha

#Jestem w tobie zakochany
Pragnę ciebie
Nawet jeśli moje łzy wyschną, nawet jeśli moje serce je zużyje
Jestem w tobie zakochany

##Nie mogę wyrazić mojej miłości do ciebie słowami
Nawet jeśli dodasz cały świt, to nie wystarczy
Dopóki nie obeschną moje łzy, dopóki moje serce się nie zużyje
Miłość, której pragnę i pragnę to ty

#
##

Dlaczego nie wiesz, nie widzisz mnie?
Nie słyszysz mojego serca?
Kiedy mnie przytulisz?
Do kiedy nie będziesz znała mojego serca?
Ile muszę płakać, ile muszę cierpieć
Aż będę mógł cię pokochać?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...