Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Luna - U + me 2013 (gra Tales Weaver OST)


Luna - Ty + ja

Obejmijmy się, żebyśmy mogli być wypełnieni wspomnieniami, ty + ja
Wyryj mnie w swoim sercu, ty + ja
Ty + ja

Zdecydowanie to czuję, moje uczucia mi to mówią
Długa wędrówka, którą powtórzyliśmy
Jej powód jest w dniu dzisiejszym
Nawet jeśli zostałam boleśnie odsunięta, będzie tak jakby o mnie dbano
Nawet jeśli wszsycy cię winią, będzie tak jakby wszyscy w ciebie wierzyli
Bronisz mnie i zależy mi na tobie
Jak bycie przyciąganym przez grawitację

#Jesteś pewny? Głębokie dzwonienie w tej chwili
Masz się dobrze? Chwyć moją dłoń, która jest do ciebie wyciągnięta
Obejmijmy się, żebyśmy mogli być wypełnieni wspomnieniami, ty + ja
Wyryj mnie w swoim sercu, ty + ja

Znowu to czuję, moje uczucia tego pragną
Chcę odrobinę dłużej przy tobie zostać, jak tylko mogę
Nie ważne jak jestem samotna, świat mi nie pomaga
Próbuję to ignorować, ale jestem sobą, nawet jeśli ucieknę, wciąż tu jestem
Teraz z twojego powodu nic nie mogę na to poradzić

#

Jak nadzieja, którą przyniosła przyprawiające o drżenie serca wyznanie, chcę być z tobą jednością
Gdybym tylko mogła wyryć nas w naszym czasie, w naszej przestrzeni i być na zawsze

Jesteś pewny? Puls, który daje to serce
Masz się dobrze? Tylko mnie pocałuj
Nie zapomnijmy nas, żebyśmy mogli być wypełnieni wspomnieniami, ty + ja
Wyryj mnie w swoim sercu

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...