Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

DickPunks - Sunglass 2013


DickPunks - Okulary przeciwsłoneczne

Nie udawaj, że nie widziałaś
Twoja (twoja ciemność) za tymi ciemnymi soczewkami
W moje serce (wpadła)
Znam twoje pragnienie, żeby się we mnie zanurzyć
Wiem, że lśnię
Ale chcę spojrzeć w twoje oczy
Bezpośrednio
(Ale chcę spojrzeć w twoje oczy
Bezpośrednio)
Nie mogę powiedzieć, że cię lubię
Zbyt cyniczny, twój kolor, który chcę zdjąć
(Zbyt cyniczny, twój kolor, który chcę zdjąć)

Nie próbuj zdejmować
Moja (moja ciemność) za tymi ciemnymi soczewkami (za)
Twoje wyraźne oczy (zanurzam się)
Wiesz, że chcę na nie rzucić okiem? (Nie?)
Wiem, że chcesz na mnie spojrzeć
Ale moje oczy skanują
Chcę prześwietlić wzrokiem z rentgenem
(Ale moje oczy skanują
Chcę prześwietlić wzrokiem z rentgenem)
Nie mogę się gapić, zbyt jasno
Zbyt cyniczny, twój kolor, który chcę zdjąć
(Zbyt cyniczny, twoje, które chcę zdjąć)

Okulary (okulary)
Żegnaj ciężki czarny kolorze (pa)
Jeśli przyjdziesz do mnie z wyraźnymi oczami
Będzie bardzo dobrze, twoje, które chcę zdjąć
(Będzie bardzo dobrze, twoje, które chcę zdjąć)
Okulary przeciwsłoneczne, jesteś taka
(Okulary przeciwsłoneczne, jesteś taka)

Twoje, które chce zdjąć
(Twoje, które chce zdjąć)
Okulary przeciwsłoneczne

angielskie tłumaczenie kashigasa.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...