Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 6 sierpnia 2013

Ladies' Code - Hate you 2013


Ladies' Code - Nienawidzę cię

Nienawidzę cię, naprawdę cię nienawidzę, nienawidzę cię, ale kocham cię

Od pewnego punktu naprawdę zaczęłam cię nienawidzić
Ale wciąż wierzyłam w ciebie, który mówiłeś, że to była miłość
Nienawidzę cię (nienawidzę cię) ale kocham cię
Ale wciąż jestem jak zgięte drzewo, marzenie bez znaczenia

Zawsze płaczę i śmieję się sama, ale lubię to, że jestem przy tobie
Proszę, spójrz na mnie jakbyś przynajmniej mnie mijał
To zawsze ja daję, już zostałam odrzucona, to tylko boli

#Nienawidzę cię, nienawidzę cię, nienawidzę cię
Naprawdę cię nienawidzę, nienawidzę cię, nienawidzę cię
Nienawidzę cię
Nienawidzę cię, nienawidzę cię
Ale kocham cię (kocham cię, kocham cię)

Powiedziałeś, że do końca nigdy nie puścisz mojej dłoni
Wszystkie moje nadzieje wisiały na tych kłamstwach
Teraz to naprawdę boli, nienawidzę cię

Zawsze płaczę i śmieję się sama, ale lubię to, że jestem przy tobie
Proszę, spójrz na mnie jakbyś przynajmniej mnie mijał
To zawsze ja daję (kocham cię dziecinko)
Już zostałam odrzucona, to tylko boli

#

Powiedz mi, że mnie kochasz jakbyś szeptał dziecinko
Miękko spójrz na mnie i przytul mnie
M I Ł O Ś Ć

Obydwoje cierpimy, ponieważ to ciągniemy
Tak czy owak nic się nie zmieni, jesteś mój
Jak wyśniona historia, ale cholera, rzeczywistość jest smutna
Cokolwiek się stanie, stanie się, ponieważ tak czy owak, dziecinko jesteś moim ukochanym

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...