Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 22 sierpnia 2013

K-Hunter - Marry me 2013


K-Hunter - Wyjdź za mnie

Bądź moją dziewczyną, bądź moją dziewczyną, bądź moją dziewczyną
Dziecinko dziecinko może, och moja dziecinka
Dziecinko dziecinko chcę, żebyś była moja

Kiedy widzę ładne domy, myślę o tobie
Myśl o spotkaniu się z tobą sprawia, że moje serce galopuje, nie mogę spać
Jesteś śliczna nawet bez makijażu, tylko się uśmiechając
Dla mnie zawsze jesteś numerem 1., moja dziewczyna

Powinienem poszukać luksusowej restauracji?
Gdzie powinienem cię zabrać, żebyś była szczęśliwa?
Myślę o tobie tysiące razy dziennie
W tym tempie naprawdę zwariuję

Wciąż jestem młody i niedoświadczony, ale
Jeśli jestem z tobą jest dobrze
Kocham cię, kocham cię, wyznam ci swoje uczucia

#Pobierzmy się, kiedy dorośniemy
Będę cię cenił, będę cię uwielbiał
Dziecinko dziecinko może, och moja dziecinka
Kocham cię tak bardzo jak niebiosa i ziemię

##Obiecuję ci, przysięga małego palca, zawsze będę cię chronił
Dziecinko dziecinko codziennie, och moja ukochana
Piękna dziewczyno, to tylko ty, przyjmij moje serce

(Dziecinko dziecinko dziecinko) kocham cię
(Dziecinko dziecinko dziecinko) bądźmy zawsze razem
Woa woa chcę, żebyś była moja

Twój głos jest słodki jak czekolada
Tylko od samego zetknięcia naszych dłoni pojawia się elektryczność
Chociaż codziennie się widujemy, kiedy się odwracam, tęsknię za tobą
Chcę postawić pieczęć na naszym związku

Wciąż jestem młody i niedoświadczony, ale
Jeśli jestem z tobą jest dobrze
Kocham cię, kocham cię, będziesz przy mnie?

#
##

(Dziecinko chodź do mnie) patrzę tylko na ciebie
(Dziecinko wróć ze mną) bądź przy mnie
(Jedyna dla mnie, dziecinko dziecinko dziecinko) moja dziewczyna, zawsze cię kocham

##

angielskie tłumaczenie 

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...