Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 23 sierpnia 2013

CN Blue - Feel good


CN Blue - Dobrze się czuję

Dzisiaj wieczorem mam kontrolę
Mam kontrolę nad dziewczynami, które na mnie patrzą
Głęboko głęboko głębiej się we mnie zakochały
Wszyscy upijają się moim spojrzeniem i stop

Bip bip bip, jestem patrolem, który cię szuka
Jak kusisz mnie przez moje uszy, och rock and roll
Rusz rusz rusz się, tańcz zgodnie z ruchem moich dłoni jak mój awatar

#Dziecinko, zwariuj razem z rytmem, ta muzyka dzisiaj wieczorem
Dziecinko, dzisiaj wieczorem zapomnijmy o wszystkim, czas na imprezę

##Chodź za mną, potrząśnij ciałem
Nie rozglądaj się (jo imprezuj na parkiecie dziewczyno)

Dzisiaj wieczorem jestem twoim bohaterem
Labirynt, w który ciągle wpadasz
Głęboko głęboko głębiej zanurzasz się w moją piosenkę
Twoje serce się zatrzymuje, stop

Po prostu spraw, żebym się dobrze czuł (jeśli bardziej się tym cieszysz, jesteś zwycięzcą)
Czuję się dobrze (ten rytm pokazuje noc bez żalu)
Nie nie nie, mam dość typowych myśli, odłóż je, stop

#
##

Dziecinko, w tym rytmie, w tej muzyce dzisiaj wieczorem
(Uch sprawię, że zwariujesz, jak dzisiaj rozbujam twoją imprezę)

#

Podążaj razem z moją piosenką, krzycz tak głośno, jak chcesz
Aż ta noc zupełnie się skończy (jo imprezuj na parkiecie dziewczyno)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

drama wersja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...