Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 22 sierpnia 2013

Dynamic Duo ft. Crush, DJ Friz - Life is good 2013


Dynamic Duo (ft Crush, DJ Friz) - Życie jest dobre 

Moje życie jest dobre, życie jest dobre
Nie jestem pracowitym typem, więc nie wstaje wcześnie rano
Ale chodzę spać nad ranem, więc moje dni są długie
Przez alarm w moim brzuchu zawsze jem trzy posiłki 
Ale jestem zbyt leniwy by pozmywać naczynia, więc zawsze przekładam to na jutro
Golę zarost na twarzy wtedy, kiedy mam na to ochotę
Ale zawsze podgalam linię włosów
Nie sprzątam pokoju, który wyglda jakby został obrabowany
Ale zawsze, raz dziennie się wypróżniam
Mam dużo pracy i mam dużo zabawy
Lubie robić obie rzeczy, więc mam dużo dylematów
Mam bardzo dużo zapału, zawsze jestem odurzony muzyką lub alkoholem, nie mogę przestać
Ja i moi przyjaciele jesteśmy bardzo prości
Winnin'11¹ i pobliski 7eleven² 
tym momencie żyjemy w niebie 

#W górę i w dół, nasze życie jest jak ślizgawka (czasem jest łatwo)
Ale co możesz zrobić, kolejny dzień, kolejna walka (czasami nie)
Chcę żyć bez nadmiaru, bez braku
Wystarczy pianka, jak na ośnieżonym piwie

Młotek uderza w moje mocno ściśnięte skronie
Nagle zacząłem śnić leżeniu na hamaku na gorącej plaży 
Porzucam tę myśl szybko i zabieram się za to, co muszę zrobić 
Dzisiejszą krótką przerwą to filiżanka kawy i czekolada
Szczerość była uznawana za zale
Ale teraz, jestem zmuszony do myślenia o niej jak o broni
Wyduszam melodie i rapuje jakby to był mój obowiązek
Spycham na bok moją rozpacz i sprawdzam rzeczy na Bobae Dream³
Planuje roczny harmonogram jak dorosły 
Ale przerwę wakacyjną jak u ucznia szkoły podstawowej, to się rozpada
Nawet jeśli mój kark ugina się od odpowiedzialności
Wolałbym nie zwieszać nisko głowy 
Twoja sieć jestwoją wartością, ale dbanie o nią nie jest proste 
Piwo i kurczak z moimi przyjaciółmi to zawsze przyjemny czas 
Gorzko-słodki, to idealne słowo na mój obecny stan 
Hey Jaeho, polej jeden dla mnie i nie pozwól pianie wypłynąć 
#
##Czasem, który można spędzić nad filiżanką latte
Zaczynam swój dzień, życie jestakie dobre 
Chcę tylko żyć tak skupiony jak teraz 
Wystarczy pianka, jak na ośnieżonym piwie
Głowie się nad czymś świeżym i nowym, ale 
Moja wyobraźnia wczołgała się na szczyt kawałka zwanego kreatywnością 
Za każdym razem, gdy to się dzieje, odkładam to wszystko i wstaję 
Zabieram siebie do miejsca, w którym moja dusza może zostać ogrzana 
Idę do Ha Dong Gwan, gdzie nie byłem od jakiegoś czasu 
Albo do Cheonggyecheon dla kilku kiełbasek Abai Korean 
Moment, w którym zupa płynie w dół mojego gardła 
Uświadamiam sobię, że to wystarczy, to jest dobre życie 
Moje usta są jak opadający wieszak na ubrania 
Wiszące i na wyczerpaniu
Lecz kiedy spojrzę na rodzinny album ze zdjęciami, nie mam pojęcia jak ten czas przeminął 
Gorzki smak jest jak makaroniki dla mojego życia
W czasie przerwy, chcę kupić trochę ubrań, Carhartt, Kasina or HumanTree
Mój zmięty dzień jest skończony i przychodzi ciemność, ale 
Jestem człowiekiem, który chce, aby jego życie było zwrócone w stronę słońca
## x2

¹ Gra w piłke nożną na Play Station 2
²  Największa na świecie sieć niewielkich sklepów samoobsługowych 
³Strona z wyprzedarzami samochodowymi 
 Restauracja słynnąca z zupy ogonowej 
 Bardzo długie miejsce rekreacyjne w Seulu(park, deptak)
 Słodkie francuskie ciastka z mielonymi migdałami
 Kasina, HumanTree to koreańskie sklepy internetowe 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...