Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Huh Gak feat. Swings - That you're mine 2013


Huh Gak feat. Swings - Że jesteś moja

Gdziekolwiek patrzę, widzę ciebie
Gdziekolwiek pójdę, myślę o tobie, wariuję
Ale ty nawet mnie znasz mojego serca i wciąż patrzysz na innych facetów, nie

#Jeśli to się będzie dalej ciągnąć, zdenerwuję się
Chcę cię pierwszy mieć, teraz ci powiem

##Że jesteś moja
Że jesteś moją miłością
Chcę to wszystko powiedzieć, chcę ci powiedzieć, żeby cały świat wiedział
Patrz tylko na mnie, nie patrz teraz na innych facetów, obiecaj, że będziesz kochać tylko mnie

(Nigdy nie zostawiaj mnie samego dziecinko)
(Nigdy nie zostawiaj mnie samego)

Zamykam oczy i widzę cię
Otwieram oczy i myślę o tobie, wariuję
Ale ty nawet mnie znasz mojego serca i wciąż patrzysz na innych facetów, nie

#
##

Gdzie idziesz, na co patrzysz, jestem dokładnie tutaj przy tobie
Chociaż na początku byłem zły, nie pokazałem tego po sobie
Więc teraz myślisz, że jestem łatwy - porozmawiajmy, napijmy się
Źle to rozumiem, tak? Rozmowa o tym, uprości to

Moje uczucia do ciebie są całkowicie niewinne
Ale nie możesz myśleć, że się nie zmienią
Nie jestem głupcem, jestem wystarczająco dorosły
Jeśli myślę, że to się nie uda, kiedykolwiek powiem żegnaj

Dziecinko, nie mówię, że jesteś zła
Chcę po prostu wiedzieć, co myślisz
Więc porozmawiaj ze mną dziewczyno

Patrzę tylko na ciebie
Ciągle o tobie myślę
Przytul mnie dziecinko

Że jesteś moja (jesteś moja)
Że jesteś moją miłością (jesteś moją miłością)
Chcę to wszystko powiedzieć, chcę ci powiedzieć, żeby cały świat wiedział
Patrz tylko na mnie, nie patrz teraz na innych facetów, obiecaj, że będziesz kochać tylko mnie

(Nigdy nie zostawiaj mnie samego dziecinko)
(Nigdy nie zostawiaj mnie samego)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...