Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Hello Venus - Officially missing you (Hello Venus our story) 2013


Hello Venus - Oficjalnie za tobą tęsknię (Hello Venus nasza historia)

Uch yeah, minął już rok, nadchodzą trzy lata odkąd jesteśmy razem
Czas tak szybko płynie - chwile, kiedy się skarżyłyśmy, wspinając się pod górę do naszego mieszkania
Tęsknię za tymi czasami, za tymi ciepłymi uczuciami, na zawsze
W głębokim miejscu w naszych sercach to pozostaje jako wspomnienie
Mam nadzieję, że zawsze będę to pamiętać, a jak jest z tobą Yooyoung?

Unni*, pamiętasz?
Kiedy pierwszy raz się spotkałyśmy, kiedy nic nie wiedziałyśmy
Jak gra w Ice Tag, nasze pierwsze wrażenie było kompletnie zmrożone
Ale teraz nie jesteśmy tylko członkiniami [zespołu], ale czymś więcej
Dziwnie, nasze znaki odzwierciedlają siebie jak
Ciepłe słońce, ty też, Yoonjo unni?

Woo nikt nie może tego zrobić jak ty
Zawsze jesteśmy razem, z przyjaciół staliśmy się rodziną
Obiecajmy, że nigdy się nie zmienimy

Już tyle minęło czasu, przyjacielu, jak się masz?
Czasami przewijam wstecz czas i wracam do starej przeszłości, kiedy byliśmy razem
Kiedy wszystkie wiosny zostają przewinięte wstecz, melodia, której nie można usłyszeć znowu płynie
Wciąż mi ciebie brakuje, tęsknię za tobą

Ty, ja i my, pielęgnujmy ten czas
Ten czas nie wróci, ten słodki czas, który jest stworzony naszą własną melodią
Nawet jeśli to, co widzą oczy, to nie wszystko, jesteśmy naprzeciw siebie, co jest wszystkim

Brakuje mi ciebie jak z przyzwyczajenia, mam nadzieję, że mogę cofnąć czas
Chociaż to może być po trochu zapominane ze wspomnień innych ludzi

Jesteś tylko jeden ty dla mnie, zawsze będę nazywać cię przyjacielem
I tylko ty jesteś tym, który jest przy mnie
Teraz ty i ja tak bardzo siebie przypominamy, tylko ty jeden dla mnie
Czy wiesz jak cenny jesteś w moich myślach?

Jesteś tylko jeden ty dla mnie, zawsze będę nazywać cię przyjacielem
I tylko ty jesteś tym, który jest przy mnie
(Dwa serca) tak bardzo cię kocham, jestem taka wdzięczna
Oficjalnie za tobą tęsknię (oficjalnie za tobą tęsknię)

Nikt nie może tego zrobić jak ty
Powiedziałam każdą małą rzecz, jaką robisz
Hej dziecinko, powiedz, mam to ciągle w głowie
I oficjalnie za tobą tęsknię

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...