Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 sierpnia 2013

BEAST (Doojoon, Junhyung) - I am a man 2013

piosenka udostępniona przez zespół za darmo do pobrania tutaj klik


BEAST (Doojoon, Junhyung) - Jestem mężczyzną

#Jestem mężczyzną, więc nie płaczę, połykam cały swój smutek
Cicho zamykam oczy, żeby nikt nie zauważył
Jestem mężczyzną, kocham cię, ale dla ciebie, która tak szczęśliwie uśmiechasz się koło niego
Cicho zamknę oczy

Jestem mężczyzną, cholera, znowu miłość
Jestem mężczyzną, zaakceptuję to, nie będę ciebie zatrzymywał czy przyklejał się do ciebie
Nie musisz się za bardzo martwić
Możesz chodzić w miejsca, gdzie kiedyś często chodziliśmy
Nie zobaczysz mnie tam, ponieważ nie chodzę tam
Po prostu zatrzymaj wszystkie moje rzeczy, możesz je wyrzucić albo zrobić z nimi cokolwiek chcesz
Uch, nie martw się o mnie, może źle się czułaś z mojego powodu
Dzwonisz do mnie, żeby zapytać zmartwionym głosem jak się mam
Ale nie jestem zbyt szczęśliwy dostając takie telefony, dziecinko
Jestem z inną dziewczyną, dziecinko
Więc przepraszam, ale nie dzwoń już do mnie
Nienawidzę, kiedy myślę o twojej twarzy na innej linii
Wymazać wymazać, zapomnę, wymażę cię razem z płonącym dymem

#

Tak bardzo jak byliśmy głęboko [zakochani], zupełnie cię odetnę
Umieszczę najmniejsze uczucie tęsknoty na drabinie cierpień nazywanej Nadzieją
Chociaż na zewnątrz to może wyglądać dobre, w dnie tej łodzi są dziury, nie mogę wejść na pokład
Nawet jeśli to jest razem przymuszone, jestem zbyt otępiony, a ty zbyt ostra
Odjedź, po prostu idź idź idź idź i odejdź
Cicho zamknę oczy, nawet jeśli ty, która kiedyś byłaś ciepła jak słońce, zimno odchodzisz, bo jestem mężczyzną
Cicho cię wymażę, więc nie będę cię wspominał i chwile, których nie można cofnąć, nawet najmniejsze wspomnienia

#

Nie chcę wracać, czuję jakby wszystko wróciło na swoje oryginalne miejsce
Pozwolę ci odejść jak mężczyzna, więc nie pozostanie nawet najmniejsza tęsknota

#

Ta piosenka jest tylko dla B2UTIES*
Mam nadzieję, że będziecie szczęśliwe, słuchając tej piosenki
Dziękuję wam za zawsze, jeszcze raz dziękuję
Pokój

*fanklub BEAST

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...