Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

H-Eugene feat. Suki - Trash 2013


H-Eugene ft. Suki - Śmieć

#Dlaczego wtedy nie znałeś mojego serca?
Powstrzymywałam łzy na wypadek, gdyby ci się to nie podobało
Chociaż to bolało, kochałam tylko ciebie, ale mnie zostawiłeś
Tak jak śmieć, który został na ulicy

Wciąż żałuję, że cię nie zatrzymałem, przepraszam, że w ten sposób pozwoliłem odejść
Myślałem, że byłem jedynym, który cierpiał i zmagał się, wiesz, że kiedyś myślałem tylko o sobie
Łatwo się złościłem na ciebie i irytowałem, kiedy płakałaś, marszczyłem brwi i krzyczałem i irytowałem się przez ciebie
Nigdy nie powiedziałem ci, że cię kocham i nigdy cię dobrze nie traktowałem, i zawsze byłem samolubny

#

Zmieniam się z twojego powodu, w pewnym punkcie, mam wrażenie, że wszystko zostało umyte i nałożyłem nowe ubrania
To, co wcześniej myślałem, że było ważne, nie jest już od ciebie ważniejsze (więc słuchaj)
Nawet jeśli świat cię rani, nawet jeśli wszyscy zostawią cię samą
Nie bądź sama smutna, ocierając łzy, będę twoim najlepszym przyjacielem, kochankiem i lekarzem
Wszystko, co mogą zrobić, ja mogę dla ciebie zrobić lepiej
Uświadomiłem to sobie, kiedy odeszłaś, jesteśmy losem, który został zadecydowany dawno temu, na tym świecie jesteś jedyną przy moim boku
Nigdy nie powiedziałem ci, że cię kocham i nigdy cię dobrze nie traktowałem, i zawsze byłem samolubny, byłem śmieciem

Kiedy odszedłeś czułam wiele lęku i nie mogłam nikomu zaufać, nie mogłam się nawet raz uśmiechnąć
Kiedy odszedłeś, wciąż tu jestem, cicho na ciebie czekam

Dlaczego wtedy nie znałeś mojego serca? (Czy wszystko byłoby inne, gdybym cię zatrzymał?)
Powstrzymywałam łzy na wypadek, gdyby ci się to nie podobało (Czy wszystko byłoby inne, gdybym cię zatrzymał?)
Chociaż to bolało, kochałam tylko ciebie, ale mnie zostawiłeś
Tak jak śmieć, który został na ulicy

Dziecinko, tak bardzo przepraszam, proszę zostań ze mną
Zmienię się, nie opuszczaj mnie, wtedy będzie dobrze
Bez ciebie wszystko jest bezużyteczne

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...