Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 10 sierpnia 2013

f(x) - Snapshot 2013


f(x) - Migawka

Panie i panowie, mesdames et messieurs*
Ogromne oklaski dla uroczych pań z f(x)

Co robić, chyba opuściłeś gardę
Twoje oczy zawsze udają obojętność, ale wiem, że patrzysz na mnie
Urodzona modelka, naturalny przedmiot zdjęć
Moja sylwetka jest elegancka jak u Marilyn Monroe

#Klik, migawka, zamieram jak lód, w ten sposób
Klik, migawka, yeah flesz błyska mi w oczy
Klik, migawka, w oczy
Klik, migawka, wypełnia mnie

Co robić, chyba zapomniałam
Kiedy idę ulicą, muszę sprawić, że moje włosy miękko za mną falują
Kąt, pod jakim trzymam kawę, musi wynosić 45.8 stopni
Jesteś moim aparatem, och patrzę tylko na ciebie

#

O jej, co robić? Myślę, że moje serce zostało złapane
Och, zbyt oczywiście udawałam
Nie tego chciałam, chciałam wydawać się idealna
Czy zobaczysz mój prawdziwy obraz ładnie?

Klik, migawka, teraz będę sobą, taka jak jestem
Klik, migawka, yeah nawet moje oczy, których nie można ukryć
Klik, migawka, kiedy chcesz poznać moje serce
Klik, migawka, po prostu je wyjmij i spójrz

#

*fr. panie i panowie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...