Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Bohemian - Send, bye, sorry 2013


Bohemian - Odsyłam, żegnaj, przepraszam

Teraz to pożegnanie
Pozwalam wszystkiemu odejść
Jestem zmęczony tą miłością
Puszczam cię bez łez

Nawet jeśli pragnę i pragnę
Nie mogę sam kochać
Nie zmieniłbym zdania

#Przepraszam, że moje serce nie wystarczyło
Połykam ból
Łzy obeschły i sprawiły, że moje oczy bolą
Patrzyłem tylko na ciebie
Przepraszam, że jestem zmęczony miłością

Zostawię cię
Zostawiam cię moja ukochana
To za bardzo boli
Czuję, że niedługo umrę

Resztę moich dni
Mogę codziennie żyć z żalem
Ale nie zmieniłbym zdania

Codziennie byłem całkiem szczęśliwy
To mi wystarczyło

Teraz cię odsyłam
Bez żalu pozwalam ci odejść
Pozwalam odejść mojej miłości
Pozwalam odejść nienawiści
Rozstańmy się teraz
Tęsknię za tobą, ale zostawiam cię
Przepraszam, że jestem taki zły

Odsyłam, żegnaj, przepraszam

angielskie tłumaczenie Loen Ent.@YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...