Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 23 sierpnia 2013

Defconn (Daejune) ft. Boni - N.G. (Notorious girl)


Defconn ft. Boni - Bezwstydna/Mająca złą sławę dziewczyna

Pozostaniesz jako złe wspomnienie
Będę o tobie myślał za każdym razem, kiedy jestem zły

Dlaczego ja, dlaczego ja
Musiałem pozwolić ci odejść, żebyś była szczęśliwa? (Sama)

To jest okrutna noc, myślę, że za dużo wypiłem
Moje serce boli, więc wróć do mnie i pociesz mnie
Ponieważ to ja, ponieważ to ja cię kocham, nie odcinaj mnie tak dziecinko

#Zapomnij o tym
Za bardzo cię kochałam
Zerwanie nie jest takie łatwe
Moje serce jest ciężkie, ale nic nie można na to poradzić, zła dziewczyna

##Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna
Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna
Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna
Możesz mnie tak nazywać, jeśli to sprawi, że się lepiej poczujesz

Szkoda tak po prostu pozwolić ci odejść
Ale zatrzymywać cię? Zastanawiam się, czy ty wciąż
Masz kogoś, masz kogoś
W swoim sercu (sama)

Hej, innymi słowy, byłaś taką złą dziewczyną
Wypluwasz słowa o zerwaniu jak potwierdzenie śmierci
Masz czelność mi to robić, jak mogłaś się ważyć, przestań mówić tak zimno, dziecinko

#
##

Nie powinienem był ci od samego początku wszystkiego dawać
Jak głupiec pokazałem ci wszystkie swoje uczucia
Przy niej nie było żadnych przygotowań
To wszystko był jedynie show show, co za porażka!

Ponieważ to ja, wciąż, ponieważ to ja
Nie odcinaj mnie tak dziecinko

#
##

Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna
Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna
Bezwstydna dziewczyna, bezwstydna dziewczyna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...