Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 18 sierpnia 2013

CN Blue - Lady 2013


nie jestem pewna tego tłumaczenia, bo w sieci jest kilka zupełnie różnych od siebie angielskich przekładów, ale wydaje mi się, że uchwyciłam sens

CN Blue - Pani

Rytm serca jest inny niż zazwyczaj
Wyryty rytm nie odchodzi
Ponad tym widok, którego nie znam
Nie mogę jeszcze przestać, ponieważ prawdopodobnie zaraz zobaczę

Poimprezujmy dzisiaj wieczorem, początek jest teraz z tobą
Chcę cię poznać, mam zamiar cię podniecić
Pospiesz się dzisiaj wieczorem, jeśli będziemy się w siebie wpatrywać, od tej chwili

Powiem ci, jak jest

#Pani, nakładające się na siebie dłonie
Pragnę cię pani, pożądanie jest coraz silniejsze
Pani, jeśli cię nie puszczę
Pragnę cię pani, och jesteś moja

Jesteś moją panią, to wezbrane uczucie
Jesteś moją panią
Jesteś moją panią, nie bój się tego
Jesteś moją panią, ponieważ tu jestem
Myślę, że jesteś moją panią

Nawet jeśli zapomnę, że brak mi tchu
Myślę o tobie, ale ty jeszcze tego nie wiesz
Jeśli miałbym cię zostawić
Twoje serce nie byłoby usatysfakcjonowane

Poimprezujmy dzisiaj wieczorem, jeśli tutaj zaczniemy
Chcę cię poznać, mam zamiar cię podniecić
Pospiesz się dzisiaj wieczorem, rytm zaczyna płynąć
Powiem ci, jak jest

Pani idź dalej na bosaka
Pragnę cię pani, będę dalej namiętnie parł do przodu
Pani, tak jak czujesz
Pragnę cię pani, pragnę cię pani

Jesteś moją panią, w zatrzaskującej się pułapce
Jesteś moją panią
Jesteś moją panią, przeplatamy się ze sobą
Jesteś moją panią, już jesteś moja

#

Jesteś moją panią, wypełniasz mój umysł
Jesteś moją panią
Jesteś moją panią, nie bój się tego
Jesteś moją panią, ponieważ tu jestem

angielskie tłumaczenie Myth @ onehallyu.com, makikawaii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...