Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 sierpnia 2013

Bumkey feat. Dynamic Duo - Attraction 2013


Bumkey feat. Dynamic Duo - Przyciąganie

#Moja pani, chcę się z tobą bawić
Podejdź bliżej, chcę cię mocno przytulić
Nastrój jest odpowiedni, czy zamkniesz oczy?
(Chcę być z tobą)

##Właściwie próbuję to ukryć
Ale nie mogę ukryć mojego łomocącego serca
Czuję jakby mój oddech miał się zatrzymać, nie mogę oddychać

Kiedy tylko my dwoje idziemy tą ulicą
Nie mam już o co więcej prosić
Kiedy trzymam twoją dłoń

Czuję jakby się miał zatrzymać czas
Czuję, jakbym śnił

Jak mam
Powiedzieć do widzenia?
Chcę dzisiaj być z tobą

Whiskey z lodem, muzyka slow jam
Gra się zaczęła, kto jest taggerem*?
Po północy gramy w tenisa słowami
Rzucamy ukradkowe spojrzenia na nasze serce, udając trudnych do zdobycia
Kiedy wytrwała gra słów miesza się z drinkami
Chcesz przyciemnić światła
Kiedy zbieram odwagę i zmierzam do następnego punktu
Chcesz pogłośnić muzykę

(I wiesz, że mam to, czego potrzeba)

#
##

Ona jest taka urocza
Kiedy patrzy mi w oczy
Żeby dotrzymywać jej towarzystwa
Zrobię wszystko, co ona powie

Żadna inna osoba nie może zająć twojego miejsca

Jak mam
Powiedzieć do widzenia?
Nie chcę być z dala od ciebie 

Nauczyłem się, że dawanie miłości jest o wiele słodsze niż jej otrzymywanie
Moje serce łomocze
Kim jesteś, sprawiając, że stawiam wykrzyknik przy każdej chwili?
Moje odpoczywające uczucia stały się zajęte
Jest za późno, próbowałem to ukryć, ale to niemożliwe
Kiedy cię widzę, staję się zbyt podekscytowany
Nie mogę utrzymać bezpiecznej odległości od ciebie
Moje ciało ciągle do ciebie idzie
Nie mogę oddalić się na krok od świata, którym jesteś

(I wiesz, że mam to, czego potrzeba)

#
##

Dziecinko, nie mam zmartwień
Kiedy jestem z tobą

Dam ci znać, że jesteś przyciąganiem
Chcę, żebyś teraz wiedziała

Powiedz mi, co muszę wiedzieć
Powiedz mi cokolwiek, ja to zrobię
Moje serce jest prawdziwe..
Dziewczyno, muszę cię dzisiaj uczynić moją

#
##

*nie do końca wiem, o jaki znaczenie tego słowa chodzi, tagger to (słaby?) graficiasz albo osoba taggująca ludzi na zdjęciach na Facebook'u i innych tego typu portalach

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...