Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 18 sierpnia 2013

CN Blue - Don't care 2013


CN Blue - Nie obchodzi mnie

Gdybym był tobą, przygotowałbym się na szansę
Gdybym był tobą, posłuchałby, co inni mówią
Taki piękny kwiat, piękne niebo i wiele pięknych rzecz
Ale to nie jest twój przypadek, nie znasz piękna życia

Gdybym był tobą, nie miałbym próżnej nadziei
Gdybym był tobą, nie byłoby ze wszystkim ciężko
Taki piękny kwiat, piękne drzewo, wiele pięknych rzeczy
Ale to nie jest twój przypadek, nie znasz piękna życia

#Nie obchodzi mnie, mam swoich przyjaciół, którzy na mnie czekają
Nie obchodzi mnie, mam fanów, którzy mnie wspierają
Będę miał się dobrze, będzie dobrze
Nie obchodzi mnie, wierzę w moje wszystko

Gdybym był tobą, spojrzałbym w lustro
Gdybym był tobą, byłbym ostrożny i spokojny
Taki piękny kwiat, piękne drzewo, wiele pięknych rzeczy
Ale to nie jest twój przypadek, nie znasz piękna życia

#

Dziękuję przyjaciele, nie jestem sam, bądźcie ze mną ludzie
Dziękuję fani, nie jesteście sami, będę z wami
Będę miał się dobrze, będzie dobrze
Nie obchodzi mnie, wierzę w moje wszystko

#

oryginalny tekst makikawaii-jklyrics.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...