Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 6 sierpnia 2013

B.A.P - Badman 2013


B.A.P - Zły człowiek
Rozpacz, którą słyszę w ciemnościach
Świat, który jest napędzany strachem 
Wszystko obalę
Ten szalony świat
Zmienię go
Wy wszyscy, którzy zamykacie oczy przez pieniądze i zagrożenia, wynoście się
W wiadomościach każdy jest wrogiem publicznym
Psychopaci szleńczo latają wszędzie
To jest wojna przeciwko przestępczości
Odpłacę ci się w dokładnie ten sam sposób
Oko za oko, ząb za ząb zapamiętaj te słowa
Nie ma w nas przebaczenia

Mam takie uczucie
Nie mogę go powstrzymać, poddaje się
Mam takie uczucie
To będzie dzień, w którym zamkniesz oczy
Jesteś w niebezpieczeństwie
Zadarłeś z niewłaściwą osobą, uciekaj
Ponieważ jestem, ponieważ jestem niebezpieczny 
#Jestem złym człowiekiem
Uwiężę cię w ciemnościach
ACH! ACH! ACH! ACH!  
Zobacz jak napędza cię strach
Jestem złym człowiekiem
Zmiotę was wszystkich 
Na końcu nie dawaj mi żadnej wymówki 
Zły człowiek (yea yea) zły człowiek (yea yea)
Yeah ludzie, kto śmie nas powstrzymać?
Powietrze w mieście jest takie duszące
Byłeś w błędzie od samego początku, podejdź tu, mówię serio
Nie przestanę, dopóki nie odetnę wszystkich brudnych liści
Nie ustąpię
Uronisz te same łzy, zrozumiałeś?
Mam takie uczucie
spalić to wszystko, spalić to
Mam takie uczucie
To będzie dzień, w którym krzykniesz
Jesteś w niebezpieczeństwie
Osiągnąłeś koniec, uciekaj
Ponieważ jestem, ponieważ jestem niebezpieczny

#
Dlaczego wciąż mnie prowokujesz?
Teraz padnij na kolana
Nie lubię cię
Gdy cię widzę, tracę kontrolę
Zły człowiek
Dlaczego wciąż mnie prowokujesz?
Teraz padnij na kolana
Nie lubię cię
Gdy cię widzę, tracę kontrole
Zły człowiek
Gdy nas zobaczysz, proszę uciekaj
Ponieważ nigdy nie zostawimy cię w spokoju 
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...