Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 sierpnia 2013

BIGSTAR - Hooligan 2013


BIGSTAR - Chuligan

#Inni widzą tylko mój zewnętrzny wygląd
I nazywają mnie chuliganem
Chociaż wszyscy wytykają mnie palcami
Jest OK, jestem wyluzowanym chuliganem

##Inni widzą tylko mój zewnętrzny wygląd
I nazywają mnie chuliganem
Nawet jeśli nazywają mnie żałosnym performerem
Jest OK, jestem wyluzowanym chuliganem

Zgadza się, reprezentuję dzielnicę Gangnam*
Daję wielki hit wam wszystkim, którzy mnie wytykacie, nazywając mnie chuliganem
Ponieważ jestem gorący, oni stają się zazdrośni
Oczerniają mnie wymuszonymi słowami
Moje wyczucie stylu jest szybsze niż u innych
Moje piosenki wyprzedzają czas
Jestem stymulantem, który sprawia, że zmęczeni znowu biegną
Przestań gadać, a zacznij obserwować i uczyć się
Nie jestem tylko byle chuliganem

Nie ważne, co inni mówią, idę swoją własną ścieżką
Nie dba o to, co te szczurze sk*urwysyny mówią
Bla bla bla jest tak wiele gadki, po prostu przestań
Jestem tym, czym jestem
Nawet jeśli mnie przeklinasz, idę swoją własną ścieżką
Jeśli te szczurze sk*rwysyny coś mówią, po prostu zakrywam uszy
Bla bla bla jest tak wiele gadki, po prostu przestań
Jestem tym, czym jestem

#
##

Czego we mnie tak bardzo nie lubisz?
Dlaczego masz nałożone kolorowe okulary i szalejesz?
Odwracasz głowę, ponieważ to co robię, nie jest dla ciebie wystarczająco dobre
Ale teraz próbujesz udawać, że mnie znasz?
Nie ma sensu, twoje nastawienie już do mnie dotarło
Mam dość tego samego białego obrazu na tych samym płótnie
Będę po prostu robił to, co chcę

Nawet jeśli patrzą na mnie z góry za to, że jestem performerem
Nie dbam o to, jest OK, to ja
Chcę po prostu śpiewać lalala z większym groove**
Nawet jeśli nazywają nie chuliganem
Nie dbam o to, jest OK, to ja
Codziennie, robię to cool

#
##

Tak, możesz mnie przeklinać
Ale nie ważne, co powiesz
Nie dbam o to
Nawet jeśli mnie rozedrzesz i zdepczesz, nic się nie zmieni
Nie, dzięki
Przeklinasz mnie
Wytykasz palcami i odwracasz się do mnie plecami
Dziecinko jest OK
Nawet jeśli nazwiesz mnie chuliganem, nic się nie zmieni

#
##

*jedna z najbogatszych dzielnic Seulu
*slang - rytmiczna jakość muzyki, oddająca emocje

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...