Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 6 sierpnia 2013

B.A.P - Bow Wow 2013


B.A.P - Hau Hau 
-Wow..
-Hey! Co robisz?
-Widziałaś ją? 
-Co?? Stoję koło ciebie.
-Ach, po prostu patrzę.
-Nie wierzę ci.
-Nie nie,wszyscy faceci są tacy, wysłuchaj mojej historii.
Lepsze długie włosy niż krótkie
Małe buty do kosza lepsze od szpilek
Nawet bez makijażu, dziewczyna, która jest wypełniona pewnościa siebie
Gdy widzę taką dziewczynę, moje oczy nieświadomie pędzą ku niej
Od zmysłowego ciała, wolę dziewczynę, która ze swoją figura przyszła na świat
Nie sprzeczki walki, ale kiedykolwiek widzę taką dziewczynę
Nieświadomie, ja po prostu hau hau hau hau

Nie ważne jak bardzo się staram, czasami ooh ooh
Wciąż widzę inne dziewczyny, ładne dziewczyny
Szczerze mówiąc, wszyscy faceci są tacy sami
To w porządku 
#Oh, wow wow wow, czasami, w ten sposób, ooh ooh
Nawet rzucam ukradkowe spojrzenia, to tylko ten moment
Oh, Bow wow wow, nic się nie dzieje Ooh ooh
To tylko jeden moment, o którym zapomnę, gdy sie odwrócę, nic wilkiego
Nawet jeśli próbuje użyć głowy, zostanę przyłapany
Więc powiem ci, czasami, męczy mnie tylko jedna dziewczyna, miła dziewczyna
Wiesz już o tym, ale wszyscy faceci sa tacy sami
To w porządku, nie obchodzi mnie to
#
Nie zrozum mnie źle, ale słuchaj, wszyscy faceci są tacy sami
Czy to słoneczny dzień czy noc, nasze oczy są wiecznie zajęte
Co, więc dziewczyny tego nie robią?
Nie bądź zła i posłuchaj mnie przez chwilę
Jeśli tylko mam ciebie, którą kocham
Czuję się jakbym miał cały świat
Więc nie bądź zbyt zatroskana, dostanisz tylko bólu głowy
Teraz, mam tylko ciebie, pośpiesz się i złap moją rękę 
Kocham cię, to nie kłamstwo ooh ooh
Nawet jeśli rzucam ukradkowe spojrzenia, to tylko ten moment
Inna dziewczyna? Kogo to obchodzi ooh ooh
To tylko ten jeden moment, o którym zapomnę, gdy się odwrócę, nic wilekiego 
Nic wielkiego ooh ooh yeah  
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...