Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

AA (Double A) - OK about it 2013


AA (Double A) - Nie przeszkadza mi to

[sms] Rozstańmy się.

Jinhong! Mam i tata jada na wycieczkę. Nie opuszczaj posiłków. I jeśli zaprosisz swoich kolegów i dziewczyny na szaloną imprezę jak ostatnim razem, jeśli cię złapię, jesteś martwy. Zachowuj się dobrze, ty mały niegrzeczny. Nie uda ci się mnie oszukać, chłopcze.

Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę
Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę
Zaszalej zaszalej
Na całego
Nie wracaj

Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę
Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę
Zaszalej
Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę

(Codziennie bla bla bla)
Złościsz mnie, zawsze porównując z kimś innym
(Bla bla bla)
Tak wiele dla ciebie robię, opróżniając swoje kieszenie, ale
(Grasz trudną do zdobycia)
Jesteś taka i taka, pogrywasz sobie ze mną?
Idziesz w te i wewte, dezorientując mnie
Krzyczysz, płacząc płacząc

#(Dziecinko dziecinko dziecinko)
Kiedy próbuję cię pocieszyć
(Wciąż próbujesz ze mną zerwać)
Bezużytecznie mówisz, że powinniśmy zerwać
Więc co takiego robi dla twojej przyjaciółki jej chłopak
Że masz problem ze wszystkim, co robię?

##Nie przeszkadza mi to, nie przeszkadza mi to, nie dzwoń do mnie więcej
Nie przeszkadza mi to, nie przeszkadza mi to, nie dzwoń do mnie więcej
Dusiłem to w sobie tak długo jak mogłem
Nie myśl, że nie mogę żyć, jeśli to nie jesteś ty
Nie dzwoń do mnie

##

Znowu rozbrzmiewa straszny dzwonek i znowu zaczyna się gderanie
Znowu mówię przepraszam
Co?
Kiedy czegoś chcesz, mówisz do mnie kochanie, mówisz o pieniądzach, co to ma być?
Twój ryzykowny i popędliwy styl

Wcześniej byłem szalony
Teraz jestem naprawdę zmęczony
Teraz już mi na tobie nie zależy dziecinko
Po prostu odejdź odejdź
Tak

#

## x2

Jak głupiec zostałem oszukany przez twoje łzy
Ale teraz mam tego dość
Hej yeah yeah yeah

Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę
Zaszalej zaszalej
Na całego, pupy w górę

Dusiłem to w sobie tak długo jak mogłem
Nie myśl, że nie mogę żyć, jeśli to nie jesteś ty
Nie dzwoń do mnie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...