Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 30 lipca 2013

XIA Junsu - I'm in love 2013


XIA Junsu - Jestem zakochany

Mija kolejny rok, czas tak szybko mija
Dzień się kończ i słońce razem z bolesnymi wspomnieniami
Staje się tak bezbarwny jak wiele upłynę czasu

Ale to dziwne, to boli, ale powstrzymuję to
Nie mogę zdjąć pierścionka z lewej dłoni, nie mogę cię wyrzucić z serca

#Coś jak miłość? Nie, coś jak łzy? Nie, coś jak tęsknota? Nie, to do mnie nie pasuje
Wydaję dźwięk, nie, kiedy próbuję to w sobie zdusić, nie, ale nie wiem, chyba wciąż jestem zakochany

Jestem zakochany

Znowu budzę się wczesnym świtem, przyzwyczaiłem się być sam
Zdjąłem pierścionek z lewej dłoni, ale nie mogę wyrzucić cię z mojego serca

#

Słyszę kroki za drzwiami, czy to ty? Krzyczę, wybiegając
Ale na tej ulicy jest jedynie zapach trawy, który cię przypomina, znowu doprowadza mnie do płaczu

Coś jak miłość? Nie, coś jak łzy? Nie, coś jak tęsknota? Nie, to do mnie nie pasuje
Wydaję dźwięk, nie, kiedy próbuję to w sobie zdusić, nie, ale nie wiem

#

Jestem zakochany, jestem zakochany, jestem zakochany

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...