Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 30 lipca 2013

XIA Junsu feat. Gilme - Confession 2013


XIA Junsu feat. Gilme - Wyznanie

Co dzisiaj robiłaś cały dzień? Dlaczego dopiero teraz mogę się z tobą skontaktować?
Szukam cię od wczoraj w nocy, mam coś na myśli i teraz ci o tym powiem

Od przyjaciół do ukochanych, od przyjaźni do miłości
Więc dziecinko, moja urocza, właściwie, lubię cię

#Nas dwoje, mamy po prostu kolejny dzień, który niczym się nie różni
Nieśmiało, ale mocno, chcę ci powiedzieć o moich uczuciach
To nie jest żart, chociaż możesz się śmiać
To nie są puste słowa, to nie jest kłamstwo, chcę cię uczynić swoją

Co właśnie powiedziałeś? Nie baw się
Nie żartuje teraz, nie szokuj mnie
Jesteśmy zbyt blisko i za bardzo mi na tobie zależy
Więc martwię się, że mogę cię stracić albo że się od siebie oddalimy
Myślałam o tym, zastanawiają się, czy znasz moje przyzwyczajenie
Zastanawiając się, czy to naturalne przyciąganie to trzepot mojego serca
To, czego teraz potrzebujemy, to nie przygotowane, a zorganizowane serce
Potrzebujemy dystansu, żeby uspokoić moje drżące serce

Chcę cię codziennie budzić, codziennie zabierać cie do domu
Chcę trzymać twoją dłoń, chcę cię tulić, chcę cię całować

#

Dlaczego nie odpowiadasz? Nie lubisz mnie? Nienawidzisz mnie? Nagle się boję
Nie ma wielu takich jak ja facetów, będę dla ciebie dobry, zawsze jesteś na mojej drodze

# x2

Tak, gdziekolwiek z tobą pójdę, czuję się jak w domu
Jesteś moim ochroniarzem, które był przy mnie jak cień
Tak dobrze się znamy i naturalnie staliśmy się jednością
Obiecuję ci ufać, trzymać twoją dłoń
Nie rzucaj ukradkowych spojrzeń innym dziewczynom
Wiem tylko słysząc twój oddech i patrząc w twoje oczy
Jeśli jestem z tobą, mogę wszystko zrobić

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...