Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 lipca 2013

ICON - Rockstar 2013


ICON - Gwiazda rocka

Chcę być gwiazdą rocka
Chcę być giwaaazdą rocka

ICON

ICONIC och
NIC och
NIC och

Disco
ICON

ICONIC och

NIC och
NIC och

Moje seksowne ciało
Moja gitara ajo jo
Chciałbym, żebyś codziennie ich dotykała, jo

ICON
ICON

Moje imię, nawet jeśli go nie znasz
Mam styl w moim ciele
Kiedy tylko uderzam moją gitarę
Elektroniczna pętla

Naturalne palce
Lepsze palce
Palec palec
Palec magia
Zagramy? Jo!

Chcę być gwiazdą rocka x4

Każdy trzęsie tym zgodnie z moi rytmem
Rozpoznałeś moją wartość, jesteś geniuszem, a-jo
ICON
ICON
Moje imię

Ci, którzy podążą za mną, staną się drudzy w linii władzy
Wzlatuje nad moją gitarę, jestem banitą ninja
Puk puk puk och palec palec magia
Zagramy?

Chcę być gwiazdą rocka x4

ICON

ICONIC och disco

ICON

Chcę być gwiazdą rocka

Nich wszyscy tańczą leniwy taniec

Chcę być gwiazdą rocka
Chcę być gwiazdą rocka

Chcę być gwiazdą rocka
ICON

Chcę być gwiazdą rocka
ICON

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...