Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

VIXX - What to do 2013


VIXX - Co robić

Co robić?

Przestań, natychmiast przestań, przestań na chwilę

Kiedy cię wiedzę, moje serce szybciej bije
Mówi mi, że nie powinienem nigdy cię stracić

#Co robić moja dziewczyno, moje serce łomoce bum bum
Nie mogę tego kontrolować pop pop
Co robić moja miłości, świat się kręci
Moje serce podąża za tobą

##Och mówisz kochaj mnie
Co robić, proszę, uratuj mnie
Pragnę cię (pragnę cię)

Twój, jeśli tylko cię mam, silny, mogę sprawić, że się uśmiechniesz
Jestem pewny siebie

#
##

O.M.B. nie skrócone brzmi o mój Boże
Nawet jeśli bogowie próbują mnie zatrzymać, wszystko w tobie mi się podoba
Podążaj za mną wow
Będę twoim zwierzątkiem, hau hau
Co mam zrobić z tym łomocącym sercem?

#

Co robić moja dziewczyno, moje dni są takie krótkie
Kiedy jestem z tobą teraz teraz
Co robić, mój Boże, nawet jedna minuta wydaje się długa
Kiedy czekam na ciebie teraz teraz

Och mówisz kochaj mnie
Co tutaj robić
Co robić, proszę, uratuj mnie
Pragnę cię (pragnę cię)

Chodź za mną i mów kocham
Chodź za mną i mów kocham
Chodź za mną i mów kocham
Chodź za mną i mów kocham

Przyciągasz mnie jak magnes
Połykasz mnie jak czarna dziura
Moja dziewczyna, moja miłość

Chodź za mną i mów kocham

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...