Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

VIXX - G.R.8 U 2013


VIXX - Wspaniała ty

Całkowicie mnie rozbroiłaś
Chyba tracę kontrolę

Nie ma mowy, że coś tak słodkiego może być dla mnie złe
Chcę cię kochać

Jesteś człowiekiem? Jak możesz być taka piękna?
Popatrzcie na tą twarz, która się do mnie uśmiecha

Naprawdę jesteś moja? Czy to wszystko sen?
Chcę ci dać wszystko, co mam

#(Dlaczego taki jestem?) Nie byłem taki, ale jestem coraz bardziej chciwy
(Dlaczego tak jest?) Uczucie staje się większe
(Dlaczego taki jestem?) Obudziłem się ja, którego nawet nie znałem
Z powodu twojej miłości
(Uch uch woo) z twojego powodu
(Uch uch woo) tylko z twojego powodu
(Uch uch woo) tak, obudziłaś mnie

Kiedy otwieram czy, pierwsza pojawia się twoja twarz
Jeśli cię nie widzę, nie mogę tego znieść

Jak osoba, która nigdy nie doświadczyła zerwania
Kocham cię, kocham cię, kocham cię, codziennie wyznaję

Wiesz o mnie wszystko? Jeśli tak, czy będziesz rozczarowana?
Chcę być lepszą osobą (dla ciebie)

Jesteś dobrą osobą? Jeśli nie, kogo to obchodzi?
Już się w tobie zakochałem

#

Samo twoje istnienie jest idealne, masz zarówno elegancję jak i seksowność
Oczy, nos, usta, wszystko jest piękne - ty sama gromadzisz cały podziw świata
Jesteś przesadą (wow) nawet jeśli powiem to wstecz (oo-wa)
Noc z tobą będzie pełną zachwytu nocą, do której będę odliczał

Powiedz mi, że mnie kochasz
Zanim zwariuję yeah

(Dlaczego taki jestem?) Wewnątrz mnie
(Dlaczego tak jest?) Jest szalona osoba, która zna tylko ciebie
(Dlaczego taki jestem?) Wyjęłaś mnie, którego nawet nie znałem
Nigdy nie pozwolę ci odejść

(Uch uch woo) nie mogę pozwolić ci odejść
(Uch uch woo) nie ważne jakie nadejdą dni
(Uch uch woo) kochaj wszystko we mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...