Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

Kang Seung Yoon - Wild and young 2013


Kang Seung Yoon - Dziki i młody

W końcu czuję, że świat jest po mojej stronie
Po tym jak moja błąkająca się i szukająca dusza spotkała ciebie
To była piątkowa noc i gwiazdy świeciły na czarnym niebie
Jakby zatrzymał się czas, moje serce tańczyło z tobą

Ona powiedziała yeah zróbmy to jeszcze raz
Ale to może być ostatni raz
Ponieważ ta chwila nie może trwać wiecznie
Odrzucę siebie i nie pozwolę ci odejść

#Bo jestem dziki i jeste młody
Kocham cię na zabój, to ty
Ponieważ jestem dziki i jestem młody
Kocham cię niebezpiecznie
A jak jest z tobą?

##Znasz nawet moje bolesne blizny
Byliśmy tacy wyczerpani, stojąc na szczycie świata
Ale niebiosa otworzyły się na nas
I dokładnie teraz przed tobą stoję ja

Ludzie mówią, że wciąż jestem za młody
Ale nie muszę tego słyszeć, mam zamiar teraz do ciebie pobiec
Chociaż brakuje mi tchu przez życie
Z powodu pewności, że na końcu będziesz tam, sprawia, że dzisiaj żyję

Czasami możesz być rozczarowana
Widząc moje złe strony
Moja namiętność nie może zostać zatrzymana
Dam ją całą pięknej tobie

Wiesz, że jestem dziki i młody dla ciebie
Nawet po upływie długiego czasu
Nie zmienię się, jestem dziki i młody dla ciebie yeah
Dziecinko jestem dziki i młody dla ciebie
Nawet jeśli pada ulewny deszcz i wieje wiatr
Nie załamię cię, jestem dziki i młody dla ciebie

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. wow! Seung Yoon jest niesamowity :) tyle czekałam na jego debiut i nie zawiodłam się. 'It rains' było świetne, ale to jest lepiej niż świetne :D zakochałam się w tej piosence <3 KSY witaj w YG Family :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...