Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

Untouchable feat. Andrew Choi – Call me 2013


Untouchable (ft. Andrew Choi) - Zadzwoń
#Dzwoń do mnie często
Oh kochana dziecinko
Ponieważ się o ciebie martwię
Ponieważ jesteś jak dziecko
Dzwoń do mnie często
Jesteś moją panią panią panią
Bardziej dlatego, że jesteś moja dziewczyną
Ponieważ zależy mi na tobie

Martwię się gdy taka dziecinka jak ty chodzi sama 
W tym zimnym i niebezpiecznym świecie
Proszę zadzwoń, ponieważ się denerwuje, to nie tak, że cię tłamsze 
To twoja wina, że jesteś ładna 
Nawet jeśli to klub, chodzisz tam, gdzie masz ochotę
Jestem zazdrosny, ale rób jak chcesz
Wszystko rozumiem, właściwie to martwię się tym, że nie traktuje cię lepiej
Kiedykolwiek cię widzę, zawsze jest mi przykro
Kiedy wysyłam cie taksówka późną nocą
Zapamiętuje tablicę rejestracyjną, ale nadal się denerwuje
Zamierzam poprosić się o przysługe, dzwoń do mnie często
Napisz mi wiadomość, jak tylko przyjedzisz do domu
Będę lepszy, więc będziesz szczęśliwsza
Żebyś mogła dzięki mnie uśmiechać się dzień po dniu
Ponieważ kocham tylko ciebie tak tak bardzo
Posłuchaj się mnie, zadzwoń 
#
Zawsze mówimy te same rzeczy - ja mówię "gdzie jesteś"
A ty zawsze mówisz "właśnie wzięłam prysznić i jestem w domu"
Mówiłem ci moja pani
Im dłużej tak robisz, tym bardziej czuje jakbym cię tłamsił
Zadzwoń, gdy tylko wrócisz do domiu
Mówię to za każdym razem, ale to nie jest tłamszenie to troska
Kiedy odpowiesz i powiesz, że prowadzisz i że to wygląda jakbym wątpił w twoja wierność
Byłem tak zaniepokojony, że moje ręce zaczęły się trząść jak u kogoś z porażeniem
I odpisałem ci "Dziecinko, przepraszam"
Byłem zły, ale próbowałem uniknąć swoich uczuć
Po przeprosinach, zakończyłem z "dzwoń często"
Szczerze, ilekroć to mówię, czuje obojętność i zazdrość
To jest to, tylke te dwa
Rozumiem, ale postaw się w mojej sytuacji, też mnie zrozum
#
Myślę, że lubię cię bardziej
Niż ty mnie
Ale myślę, że powinienem traktować cie lepiej
Niż tak myśleć 
Gdy otwierasz rano oczy, zadzwoń
Gdy jesteś w drodze, by spotkać sie z przyjaciółmi, zadzwoń
Gdy idziesz do domu, od razu do mnie zadzwoń
Zanim cie poproszę, zadzwoń 
#
angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...