Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

Junho (2PM) - Your voice 2013



Junho (2PM) - Twój głos

Nie zapomnę dnia, kiedy cię spotkałem
Wtedy moja przyszłość się zmieniła

Im bardziej cię poznaję, tym bardziej mi się podobasz
Moje serce (serce) szybciej bije (szybciej)
I w żaden sposób nie można go zatrzymać

#Twój głos, chcę, żebyś pozwoliła mi go posłuchać
Nie potrzebuję niczego więcej
Ten głos przebija się przeze mnie
Nie mogę przestać cię kochać dziecinko

##Pozwól mi się wiecznie kochać
Te uczucia nie znikną, jesteś dla mnie jedyna
Pozwól mi się objąć, nie puszczę cię
Zawsze chcę, żebyś była przy mnie

Kiedy nie widzę twojej twarzy, martwię się
Tak bardzo żałuję tej odległości pomiędzy nami, że to może się źle dla mnie skończyć

Ale moje uczucia narastają w czasie, kiedy cię nie widzę
Oddam (oddam) ci więcej (tobie)
Te uczucia, które bardziej chcę ci okazać

Twój głos daje mi odwagę
Już niczego więcej się nie boję
Ten głos przynosi namiętność mojemu sercu
Nie mogę przestać cię kochać dziecinko

Pozwól mi się kochać, teraz i w przyszłości
Nie będziesz mnie wspierać? Jesteś dla mnie jedyna
Pozwól mi się objąć, chcę cię chronić
Ten głos, ten uśmiech

Spójrz teraz na mnie, spójrz teraz na mnie
Dziecinko zatańczmy, dziecinko zatańczmy zatańczmy
Spójrz teraz na mnie, spójrz teraz na mnie
Dziecinko zatańczmy, dziecinko zatańczmy zatańczmy

#
##

angielskie tłumaczenie Language By Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...