Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

Ulala Session - Memory 2013

Piosenka ta, a właściwie cała płyta jest poświęcona pamięci zmarłego na raka lidera zespołu Im Yoon Taek'a.


Ulala Session - Pamięć/Wspomnienie

Moje serce czuje chłód
Mój umysł czuje się pustkę
Wołałem twoje imię
Czuję, jakbyś był przy mnie

Wczoraj też
Dzisiaj też bez ciebie
Również nadchodzące dni
Wszystko wydaje mi się dziwne

#Jak w ten dzień, kiedy znowu szedłem ścieżką, którą razem chodziliśmy
Pamiętając ślady, które za sobą zostawiłeś

##Jesteś moim wspomnieniem
Jesteś moim wspomnieniem
Bardziej niż usunięta pamięć
Bardziej niż twoją roześmiana twarz
Jesteś moim wspomnieniem
Wciąż jesteś ze mną
Dzisiaj, przez jeden dzień będę się śmiał
Dzisiaj, tylko przez jeden dzień znowu będę się śmiał

Czas mija
Łzy wysychają
Chociaż znowu mogę się śmiać
Bez ciebie zawsze czuć pustkę

Wczoraj też
Dzisiaj też bez ciebie
Również nadchodzące dni
Dla mnie są straszne

#
##

Jest zbyt wiele piosenek, których nie możemy razem zaśpiewać
Wciąż widzę ciebie, który żyjesz w mojej pamięci

##

angielskie tłumaczenie herstoria.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...