Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

Ulala Session - I'll be there 2013

Album Memory jest poświęcony pamięci zmarłego na raka lidera zespołu Im Yoon Taek'a.


Ulala Session - Będę tam

Coś, co nigdy nie kłamie to
Poranek, który codziennie rozświetla niebo
Nie ma czegoś takiego jak wiosna, która nadchodzi bez zimy
Tak jak twój cenny uśmiech

To, że na ciebie patrzę i ty patrzysz na mnie
Nawet jeśli przez noc nie przebija się nawet jeden promień blasku księżyca

#Będę tam
Będę tam
Będę na ciebie czekać
Nawet jeśli płaczemy z innych powodów
Będę tam
Będę tam
Będę cię pamiętać
Kiedy jest zbyt ciężko, żeby to znieść
Po prostu zawołaj moje imię, a będę tam

Wiele gwiazd, które migocą
Nie widzimy ich wszystkich naszymi oczami

Tak cię widzę
Jesteś gwiazdą, która gdzieś jest
Dlatego jesteśmy razem, nawet jeśli jesteś daleko

To, że na ciebie patrzę i ty patrzysz na mnie
Nawet jeśli moja dłoń nie może teraz sięgnąć twojej

#

Jest jedna osoba, która we mnie wierzy
Jedyna osoba, która pomogła mi tu teraz być
Teraz jest jedna osoba, która w ciebie wierzy
Ta jedna osoba to ja
Będę tam
Będę tam
Będę przy tobie
Właściwie, dzięki tobie więcej się śmieje
Będę tam
Będę tam

Jesteś taką osobą
Która jest powodem, że ktoś żyje
Już jesteś jasnym światłem

Będę tam
Będę tam
Już jesteś jasnym światłem
Dla mnie jesteś, dla mnie jesteś
Będę tam
Będę tam
Jeśli naprawdę chcesz się załamać
Pamiętaj te słowa
Po prostu zawołaj moje imię, a będę tam

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

  1. Aaaaaaaa!!! Jak smutnoo :( straszne że w ogóle ktokolwiek umiera :/ a że na raka i na takie ciężkie bolesne choroby to już w ogóle _._

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...