Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

Sunny - The 2nd drawer 2013 (The Queen's Classroom OST)


Sunny - Druga szuflada

Dzisiaj znowu pytam siebie jak sobie radzę
Dla mnie, która szłam sama w ten męczący dzień
Marzenia, które pożyczyłam z tego świata
Niszczą się dzień w dzień
Czy będę miała się dobrze?

Liczę na to, pragnę tego, czy to stanie się marzeniem?
Czy mogę żyć z sercem, które jest jak gwiazda, która nigdy nie spadnie?

Kiedy, po tym jak zdeptałam te długoletnie pytania, weszłam na tą daleką ścieżkę
Mierzysz się ze mną i mówisz mi
To, czego szukałam, to ja

Pytam przyszłą siebie jak sobie radzę
Czy moje zranione serce trochę się wyleczyło?
Blizny, które otrzymałam od świata
Z każdym dniem jest ich coraz więcej
Czy będę miała się dobrze?

Jeśli znowu poczeka, jeśli znowu pójdę, czy będziemy razem?
Czy mogę żyć z sercem, które nie moknie w deszczu?

Kiedy, po tym jak zdeptałam te długoletnie pytania, weszłam na tą daleką ścieżkę
Mierzysz się ze mną i mówisz mi

Marzenia, którymi się opiekowałam, zaopiekują się mną
Ręce, których nie puszczałam, zatrzymają mnie
Spotkałam cię kiedy minęły pory roku, które sprawiły, że dorosłam
Powiem żegnaj samotnym chwilom

Mam się dobrze
Ponieważ cię mam
Ponieważ mam marzenia

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...