Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

B1A4 - Sunshine 2013 (We Got Married Global Edition OST)


B1A4 - Słoneczko

#Jesteś moim słoneczkiem, moim jedynym słoneczkiem
Jesteś moim słoneczkiem, na zawsze cię kocham

Przychodzisz pod oślepiającym światłem słonecznym
Jeden krok, dwa kroki, stawiasz w moim kierunku
Nie ważne jak jesteś daleko, zawsze wpadasz mi prosto w oczy
Bezwiednie moje serce staje galopować z twojego powodu

##Spotkanie ciebie było najpiękniejszym prezentem od niebios
Kocham cię (kocham cię) kocham cię, moja cenna miłości

#

Oświetlaj mnie ciepło i miękko
Wypełniaj moje życie jasnym światłem
Bez ciebie jestem zagubiony, rapper, który nie może złapać beat'u
Bez ciebie zrezygnowałem z jedzenia czy picia i stałem się totalnym przegrańcem
W każdym razie, wariuję przez ciebie

##
#

Jesteś moją śliczną dziewczyną, jesteś moją śliczną dziewczyną
Jesteś moją śliczną dziewczyną och śliczna dziewczyna, kocham cię

Kocham cię
Nie wiesz jaki jestem szczęśliwy, że cię tu mam
Kocham cię (kocham cię)
Kocham cię, moja ważna osobo

#

Na zawsze cię kocham, na zawsze cię kocham
Na zawsze cię kocham

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...