Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

SISTAR - Up and down 2013


SISTAR - W górę i w dół
#Dlaczego wciąż mnie drażnisz?
Wiesz, że wprawiasz to w ruch
W górę i w dół jak yo-yo, takie męczące
Dlaczego wciąż mnie niepokoisz? Wwariuję przez ciebie 
W górę i w dół jak yo-yo, tak 
Oh mój Boże, gdy otwieram oczy zaczynam widzieć rzeczy
Twoja twarz ciągle unosi się dookoła
Co mi zrobiłeś, oh dziecinko, co mi zrobiłeś?
Oh, sprawiasz, że chcę powiedzieć
Yeah yeah, kim jesteś by sprawiać, że jeżdżę w górę i w dół?
Yeah yeah, dlaczego wtrąciłeś się w moje spokojne życie?
Yeah yeah, dlaczego mi to robisz?
Yeah yeah, dlaczego ja? 
##Oh dziecinko, piękny chłopcze, przez ciebie
Kręcę sie w kółko oszalała, kręcę się w kółko oszalała, w kółko oszalała
Oh chłopcze, przez ciebie, wciąż kręcę się w kółko kilka razy
Jestem naprawdę oszołomiona, moja głowa wypełniona jest tobą
Teraz weź za mnie odpowiedzialnośc, tracę zmysły przez ciebie, kręcę się w kółko oszalała 
Każdego poranka, żyję naprzeciwko mojej szafy
Podnoszę i odkładam ubrania
Ledwo udaje mi się wybrać mój strój
Przed moim stojakiem na buty, wracam do swojego pokoju przed szafę 
Oh, sprawiasz, że chcę powiedzieć
Yeah yeah, w jaki sposób stałam się taka? Dlaczego
Yeah yeah, zostałam złapana, jak mysz złapana za ogon, dlaczego
Yeah yeah, Yeah Yeah yeah, dlaczego to jestem ja? yeah
#
Mój umysł przychodzi i odchodzi, w kółko, zaczynam być oszołomiona
Podnosze i odkładam telefon, piszę i wykreślam wiadomości, wariuję
Nie wiesz jak każdego dnia pod kocem tulę się do poduszki
Nawet teraz, słowa, które kręcą się w kółko w mojej głowie: dziecinko kocham cię 
##
Kręcę się w kółko oszalała, kręcę się w kółko oszalała
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...