Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 22 lipca 2013

Goo Hye Sun - It's you 2013


Go Hye Sun - To ty

Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłam, twoje oczy były śliczne
Zakochałam się w tobie od pierwszego wejrzenia, to byłam ja
Każde wypowiedziane przez ciebie słowo było piękne, moje serce waliło
Twoje związane włosy były śliczne, zakochałam się w tobie w jednej chwili
Lubię takiego mężczyznę jak ciebie
Moje zachowanie, moje piosenki, wszystko się zmienia
Dlaczego taka jestem?

#To ty, to ty, to ty, to ty
To jesteś ty, to jesteś ty, to jesteś ty, to jesteś ty
To ty, to ty, to ty
To przez ciebie

Twoje pierwsze wyznanie było śliczne
Zakochałam się w tobie od pierwszego wejrzenia, to byłam ja
Nawet twoje kroki były śliczne, moje serce waliło
Twoje uniesione palce były śliczne, zakochałam się tobie w jednej chwili

Lubię takiego mężczyznę jak ciebie
Moje zachowanie, moje piosenki, wszystko się zmienia
Dlaczego taka jestem?

# x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...