Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 stycznia 2014

Younha - Subsonic 2013


Younha - Poddźwiękowy

Chwilowe rozstanie staje się wspomnieniem
Trzepoczące uczucia wspomnień przeciągają mnie
Czuję się tak dobrze

#Odnajdź drogocenność, która zmieniła się w zażyłość
Niezmienni my
Przyjdź do mnie, przyjdziesz do mnie?

##Teraz wiem, zawsze jesteś taki sam
Ty i ja staliśmy się światłem
I próbuję sprawić, żebyś się uśmiechnął
I spróbuję sprawić, żebyś czuł się jak na szczycie
I próbuję sprawić, żebyś się uśmiechnął

###Teraz obejmij mnie i zawsze bądź ze mną
Ty i ja byliśmy szczęśliwi
Tak jak na początku

Nasza wyjątkowość stanie się wiecznością
Prawda wieczności stawia mnie na nogi
Zakochałam się

#

Obietnice, które mi złożyłeś
Dotrzymam ich pełna uczucia
I próbuję sprawić, żebyś się uśmiechnął
I spróbuję sprawić, żebyś czuł się jak na szczycie
I próbuję sprawić, żebyś się uśmiechnął

###
##

Poważne uczucia, które mi okazałeś
Zawsze będę je kochać
Tak jak na początku

I będę
I będę (tutaj)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...