Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 września 2012

U-KISS - Time to go 2012 tłumaczenie


U-KISS - Czas iść

Po tym jak odeszłaś naprawdę bolało, ale zdusiłem to w sobie
Nie mogę przyznać, że to koniec
Wszytko naokoło mnie obracało się naokoło ciebie
Nie mogę znieść tego rozstania

Powiedziałem nie - dla mnie jesteś tylko ty
Chcę ci powiedzieć, ale się boję

#Dziecinko, nie musisz iść sama
Zawszę będę tylko przy tobie
Ale czas się kończy sam
Zawsze jesteśmy w tym samym miejscu - nie mogę już tego znieść

##To czas, żeby iść iść iść iść (nie czekając, iść iść)
To czas, żeby iść iść iść iść (och błąkam się bez końca)
To czas, żeby iść (złammy to)

Dziecinko, nie musisz iść, to nie nasza wina
Od pierwszego dnia, zawsze byliśmy jednym
Nie opuszczaj mnie, mój umysł się skręca
Jesteś tą, za którą tęskni moje serce

Jesteś tą, za którą tęskni moje serce
Wariuję z twojego powodu
Już nie mogę tak żyć
Bez ciebie jestem tylko zardzewiałym gwoździem

Powiedziałem nie - dla mnie jesteś tylko ty
Chcę ci powiedzieć, ale się boję

#
##

Nie znam końca tej drogi, ale nie mogę tego zrobić
Oddaj mi ból, który jest głęboko w twoich łzach

##

To czas, żeby iść

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...