Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 lipca 2013

A-JAX - Don't break my heart 2013


A-JAX - Nie łam mi serca

Teraz już wszystko się skończyło, nie mogę już tego znieść
Idź swoją drogą, ja pójdę swoją drogą

Moja głowa się kręci i myślę, że zwariuję
Zejdź z drogi, mam wszystkiego dość, odpadam

#Nie dawaj mi tego
Możesz teraz przestać, cokolwiek robisz, nie obchodzi mnie to, po prostu odejdź
Zawsze jest tak samo, mam naprawdę tego dość
Nigdy więcej mi się nie pokazuj

##Nie możemy tego cofnąć, jestem zbyt wyczerpany
Dusiłem to w sobie i znosiłem
Ale ty się nie zmienisz

###Poczekaj, nie łam mi serca
Poczekaj, nigdy nie wracaj
Poczekaj, nie łam mi serca
Nie będę na ciebie czekać, mam się dobrze bez ciebie

####Poczekaj och och odejdź
Nie łam mojego serca odejdź
Nie łam mojego serca
Poczekaj woo woo yeah poczekaj

Zawsze jest tak samo, jak krążenie w kółko na kole dla chomików, przy mnie jesteś dobra, ale zła za moimi plecami
Cokolwiek powiesz, nie słyszę tego, kiedyś patrzyłem tylko na ciebie, ale już mnie nie przyciągasz

Masz dobry styl, ale teraz jesteś sama, wszystko dzięki, dziękuję, dobrze się czuję
Odłóż na bok swoje niezręczne nadzieje, wyrzuć je na ulicę

# x2
##
###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...