Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 30 lipca 2013

XIA Junsu feat. DOK2 - Turn it up 2013


XIA Junsu feat. DOK2 - Podkręć to

x2
Podkręć to teraz
Podkręć to teraz, podkręć to, podkręć to
Podkręć to teraz

Od stóp do głów jesteś w moim stylu
Zanurzam się w ciebie

Zrób to kochaj kochaj kochaj jak niegrzeczna noc
Która kocha kocha kocha jak duszna noc

Od stóp do głów jesteś w moim stylu
Zanurzam się w ciebie

Zrób to kochaj kochaj kochaj jak niegrzeczna noc
Która kocha kocha kocha jak mocne przytulenie

Moje serce płonie, ciało ciało wie
Czyni mnie niecierpliwym, głośniejszy głośniejszy hałas

#Dziecinko cicho mi wyszepcz
Niebezpiecznie przyjdź do mnie
Przestań w ten sposób, stajesz się gorętsza
Przestań w ten sposób, wszystko wyrzuć

##Wiedz to, wiedz to, wiedz to, wiedz to, wiedz to
Wejdź wejdź wejdź wejdź
Wejdź

###Dziecinko podkręć to, goręcej
Dziecinko podkręć to, mocniej
Stań się gorętsza, dzisiaj wieczorem jestem zabójczy
Zabójczy, po prostu to poczuj
Dziecinko podkręć to, goręcej
Dziecinko podkręć to, mocniej

Dziecinko podkręć to, goręcej
Dziecinko podkręć to, mocniej

Czy pragniesz
Dzisiaj wieczorem należysz

Nie ważne, kogo znajdziesz, nie mogą tego zrobić tak jak ja
Naturalny urodzony zabójca, nie mogę tego powiedzieć w naszym języku
Sprawię, że uniesiesz się ponad chmury
Po prostu usiądź i zrelaksuj, słodka gra wstępna dla ciebie
Zaraz się zniży, zejdzie w dół, niżej
Nie bądź nieśmiała, powiedz mi do uszu jak się czujesz
Zadzwoń do mnie w każdej chwili, od razu do ciebie przybiegnę, nawet w nocy
Nie ważne też czy to dzień, myślisz, że mnie to obchodzi, wcale nie
Odwiozę cię

Moje serce płonie, ciało ciało wie
Czyni mnie niecierpliwym, głośniejszy głośniejszy hałas

#
##
###

Czy pragniesz
Dzisiaj wieczorem należysz

###

Czy pragniesz
Dzisiaj wieczorem należysz

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...