Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 lipca 2013

Lee Hyun Woo - An ode to youth 2013 (Secretly Greatly OST)


Lee Hyun Woo - Oda do młodości

Urok gryzącej kamienie młodości
Wszystko co mam, to moje ciało i marzenie
Wydaje się, że mogę tego sięgnąć, ale nie
Więc jest nawet bardziej zabawnie

To czynie to lepszym
Biegnąc tylko kiedy patrzę przed siebie
Rezygnacja to jest to, czym karmisz psy

#Och moja młodości
Śpiewaj dla mnie
Lalalalalala

##Och moje życie
Tańcz dla mnie
Pospiesz się

###Powiedz
Du du du du du du du
Du du du du du
Oda do młodości

####Du du du du du du du
Kto może mnie zatrzymać?

W zimnym powietrzu o świcie
Nikt mnie nie szuka
Idę do pustego miejsca w mieście
I sam krzyczę

Jakoś podążę za czasem
I sam gdzieś pójdę
Ale nie dzisiaj
Jestem piękny

#
##
###
####

Mierząc się samotnie z sobą samym na tej drodze
Tak, to dobrze, jest bardzo dobrze

Lalalalalala
Lalalalalala
Moja jasna młdość
Sprawia, że moje serce łomocze

#
##
###

Du du du du du du du
Oda do młodości
Oda do młodości
Dzisiaj znowu śpiewam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...