Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

Led Apple (Kyumin) - You're my first love 2013


Led Apple (Kyumin) - Jesteś moją pierwszą miłością

Dzień, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
Kawiarnia, do której razem chodziliśmy

Autobus, którym razem jeździliśmy
Przez znajome miasta

Na drodze do twojego domu
Uliczka przy twoim domu

Wspomnienia o tobie
Wspomnienia o tobie

Nie mogę zapomnieć x4
Ty ty ty ty

#Kocham cię
Nie mogę cię zapomnieć
Jesteś moją pierwszą miłością
Kocham cię
Tak bardzo cię kocham
Jesteś moją pierwszą miłością

Metro, które wiezie mnie do domu
Zatrzymuje się na każdej stacji

Zastanawiam się, czy wpadnę na ciebie
Więc zerkam przez otwarte drzwi

Nie mogę zapomnieć
Nie mogę zapomnieć
Nawet po dziesięciu latach
Nawet po stu latach
Ty ty ty ty

#

(Daleko)
Jesteś moją pierwszą miłością
Jesteś moją pierwszą miłością

(Odejść daleko)
Jesteś moją pierwszą miłością
Jesteś moją pierwszą miłością

(Odlecieć)
Jesteś moją pierwszą miłością

(Daleko odlecieć
Jesteś moją pierwszą miłością

Było tak dobrze
Było tak ślicznie
My

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...