Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

Led Apple - Betrayal 2013


Led Apple - Zdrada

Dzisiaj wieczorem przyszedłem do twojego domu
Ponieważ za tobą tęskniłem
Jechałem samochodem, którym cię odbierałem
Zobaczyłem jak wychodzisz o 8
Ale wyszłaś z innym facetem

Mój samochód to ponad dziesięcioletnie używane auto
Chociaż tobie to nie wystarczy, moja duma jest w tym samochodzie
Ale nawet ja widzę, że ten samochód jest oślepiający
Auto, którym tak bardzo chciałaś jeździć
Mówiłaś, że jeśli przeminie słaby samochód, pojawi się Benz
Powiedziałaś, że taki jak ja facet nie wpada już ci w oko
Nie sądziłem, że taka będziesz, ale to takie zabawne
Cholera, taki brudny świat

#Myślę, że naprawdę zwariuję, hej ty
Myślę, że przez ciebie oszaleję
On powiedział, że też nic nie wiedział, że też jest ofiarą
Jaką dokładnie jesteś dziewczyną?

Jakbyś została popchnięta na krawędź klifu, uciekłaś
Pobiegłem za nią
Jej łzy już na mnie nie działają pani
Krokodyle łzy, teraz papa

Rozstania to ból
Stracenie ciebie uczyniło mnie przegranym
Krzyki są wysokie, zysk
Deszcz pada z nieba, które pewnego się zatrzyma
Drogie życie, nie trać siły, do tego czasu nie opuszczaj ramion
Miałem zamiar wymazać jej telefon, ale mój palec się zatrzymał
Boję się rozstania, ta noc jest samotna
Moje dni, które znowu cie szukają, są torturą

#

Dlaczego nagle pada?
Sprawiając, że czuję się bardziej żałośnie
Sprawiając, że nawet moje łzy znikają
Już nigdy więcej nie uwierzę w to, co nazywamy miłością
Nigdy więcej nie zostanę oszukany przez kobietę

Dlaczego znowu o niej myślę? Hej ty
Wiem, że jesteś złą dziewczyną, ale
Nie mogę cię zapomnieć, nie mogę cię wymazać
Myślę, że teraz wybiorę twój numer

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...