Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 lipca 2013

Kim Hyun Joong - I'm yours 2013


Kim Hyun Joong - Jestem twój

Twój zapach, który wypełnia pokój
Miejsce, gdzie siedziałaś wciąż jest ciepłe

(Bez dźwięku, przy mnie) zasnęłaś
(Nic nie mogę zrobić) jesteś taka urocza

Z gęstym aromatem kawy
Miękko kładziesz dłoń na moim ramieniu
To było takie piękne

#Od dzisiaj jesteś moja
Chcę powoli się do ciebie zbliżać
Zaufaj mi
Wszystko będzie wspaniałe

##Kto innym na tym świecie będzie myślał o tobie tak bardzo jak ja?
Od dzisiaj na zawsze jestem twój
Zawsze jestem twój

Mogę powiedzieć, co się dzieje, tylko patrząc na twoją twarz
Nawet jeśli to zajmie godziny, wysłucham cię

(Bezużyteczna duma) wszystką ją wyrzuć
(Upadnę przed tobą na kolana) i wszystko ci wyznam

Pospiesz się i uśmiechnij się do mnie
Moje serce się roztopi
Wszystko mnie ekscytuje

#
##

Obiecajmy sobie, że będziemy znajdywać dla siebie czas
Obiecajmy, że nigdy nie puścimy swoich dłoni
Tylko zostań przy mnie, od dzisiaj

Dzień, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
Wciąż był taki wyraźny
Tak jak teraz, obronię cię

Nawet jeśli więcej ci powiem
To nie będzie strata
Zaufaj mi
Wszystko będzie wspaniałe

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...