Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 lipca 2013

Kim Hyun Joong - Gentleman 2013


Kim Hyun Joong - Dżentelmen

Dzisiaj znowu sprawdzam to przed lustrem
Sprawiam, że idealnie pasuje od stóp do głów
Zawsze przepełnia mnie urok, wszyscy się we mnie zakochują

Gdziekolwiek pójdę, jestem otoczony przez piękne dziewczęta
Ale nie zrozum tego źle

#Każdy widzi, że jestem dżentelmenem
Nawet ja widzę, że jestem dżentelmenem
Łatwo nie oddaję swojego serca tej czy tamtej dziewczynie

##Gdziekolwiek idę, jestem dżentelmenem
Jestem najlepszym dżentelmenem
Nie nawiązuję łatwo kontaktu wzrokowego, gdziekolwiek jestem

###Mam urok
Dokładnie w tej chwili
Weź mnie

Wypycham się w górę jak główny bohater filmu
Ponieważ w moim dniu zawsze jest szczęśliwy koniec
Jesteś w nim, ale chyba jeszcze nie wiesz

Wszystkie te bezpodstawne plotki o mnie, które są jak wiatr
Nie pozwól, żeby twoje serce zostało oszukany

#
##
### x2

Znam tylko ciebie, dżentelmen
Jestem dżentelmenem
Nikt nie może dać mi przyjemnych chwil, jeśli to nie jest moja dziewczyna

Tylko dla ciebie, jestem dżentelmenem
Jestem najlepszym dżentelmenem
Nikt nie będę rzucał ukradkowych spojrzeń, kiedy mam dziewczynę
Mam tylko ciebie

### x2

Powinnaś być moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...