Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 lipca 2013

Kang Seung Yoon - It rains 2013


Kang Seung Yoon - Pada

Po wietrze pada smutny deszcz
Wiatr, który wieje za drzwiami, kradnie łzy okna
Prezenty, które dla ciebie przygotowałem, list z moim wyznaniem
Nie mają gdzie pójść i tylko zbierają kurz

Kto będzie znał moje serce?
Kto wysłucha moich słów?
Te dłonie, które mnie roztapiały, ten miękki głos
Fakt, że już do mnie nie należą
Sprawia, że jest mi ciężko, zwłaszcza dzisiaj

#Pada w moim sercu, zimno pada
Pada w moim sercu, dzisiaj znowu pada

Ciemny cień ogarnia mój pokój
Zegar, który lśni ze światłem księżyca, zatrzymał się w dniu, kiedy zerwaliśmy
Chwile, kiedy dla ciebie żyłem, moje serce, które cię obejmowało
Nie mają właściciela i tylko obejmują wiatr

Kto będzie znał moje serce?
Kto wysłucha moich słów?
Nawet moje szorstkie usta, nawet moje zimne serce
Wciąż cię szuka
Dzisiaj nawet bardziej za tobą tęsknię

#

Teraz wiem, że cię nie widzę, ale
Czuję, jakbyś miała znowu tu przyjść
Pada deszcz i wieje wiatr
Ale nie ma gdzie się schować i moje serce zamarza

#

Prezenty, które dla ciebie przygotowałem, list z moim wyznaniem
Nie mają gdzie pójść i tylko zbierają kurz

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...