Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 lipca 2013

INFINITE - Inception 2013


INFINITE - Początek

Twoja zdenerwowana twarz, mogę wyczytać, co myślisz
Twoje głębokie westchnienia, twój śmiech, który zaraz się załamie, czuję to, wiem
Niczego nie słuchaj, nie myśl o niczym, idę teraz do ciebie
Dlaczego komplikować, kiedy wszystko jest takie dobre? Nie ważne, co inni mówią, nie obchodzi mnie to

#Nie pozwól, żeby coś takiego jak ta sytuacja szamotała tobą
Więc chroń swoje serce, ponieważ jeśli je tutaj stracisz
Będziesz tego żałować i wrócisz
Wszystko co musimy zrobić, to tylko zacząć

Ciężko widzieć jak wciąż drżysz, do kiedy będziesz mnie martwić?
Nie mogę chwycić twojego serca, chociaż już wiem, tym razem nie mogę się poddać
Czy teraz po prostu do mnie przyjdziesz? Zaufasz mi? Obronię twoje serce i wszystko inne
Dlaczego komplikować, kiedy wszystko jest takie dobre? Ty i ja, razem, to wszystko, czego potrzebujemy

#

Och przyciągasz mnie, nie mogę tak cię stracić
Nie ma czasu, jeśli się boisz, chwyć moją dłoń

#

Nie myśl już o tym, po prostu zrób tak, jak każe ci serce
Nie martw się tym, nawet jeśli wszyscy mnie zatrzymują
Teraz to ty, kocham cię, wiem, że w końcu się spotkamy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...