Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 lipca 2013

BTS - Bulletproof Boy Scouts' graduation 2013

koreańskie słowa autorstwa Supreme Boi, J-HOPE z BTS


BTS - Zakończenie szkoły Bulletproof Boy Scouts
BTS, Bangtan Boys, Bulletproof Boy Scouts - nazwy zepołu

#Kiedy ty ukończysz szkołę, kiedy ja ukończę szkołę
Nie uronimy łzy
Od tej chwili od szkoły
Jesteśmy teraz wolni

Żegnaj gimnazjum
Minęło tylko pięć minut odkąd ją skończyłem, ale moje spodnie już są unurzane w mące
Zrób to młody, dziki i wolny
Dzisiaj pewnie wszyscy będą siać spustoszenie i zjedzą wołowinę
Ponieważ czuję się, jakbym stał się dorosły
Wyszedłem z przyjaciółmi napić się kawy i zrobić zakupy
Nawet kiedy jesteśmy zajęci zabawą, jeśli miną nas noony* z liceum, nasze oczy za nimi podążą
Moi przyjaciele pytają, kiedy jest twój debiut?
Jesteście ciekawi? Jeśli jesteście ciekawi to 500 wonów**
Prawie tam jestem, wyjdę, kiedy będzie właściwy czas, więc dlaczego nie przygotowujecie się do działalności fanowskiej
Ponieważ byłem praktykantem, nie miałem czasu niczego żałować, jeszcze raz staję na linii startowej
Rzuć bukiet w moim kierunku
Mój koniec szkoły, Kanye!

#

Zakończenie szkoły zbliża się tego roku
Czas jest szybki szybki szybki, moje uczucia są takie ole!
Zbliżę się do zamknięcia mojego szkolnego życia
Też jesteśmy dorosłymi, kto wie jak podnieść nastrój
Zostawcie to, przyjaciele z rocznika '94
Wszyscy idą do sklepu spożywczego i krzyczą o swoim flow
Wolni od szkoły
Dzwonię do mamy "Dzisiaj nie wracam do domu!"
Jestem pewny siebie, będę dumny ze swojej ambicji, kiedy mam 20 lat***
Już zacząłem się sam zastanawiać nad tym, co zrobię
Chcę naturalnie kupować alkohol
Zrobię sobie włosy**** i będę też miał pracę na pół etatu, kiedy będę umawiał się z kimś w dorosłym stylu
Ale kiedy myślę o takich rzeczach, staję się zasmucony
"Hyungnim*... czy debiut naprawdę powinien być taki trudny?"
Po prostu na razie zapomnij o wszystkich swoich zmartwieniach
Ponieważ dzisiaj mam zamiar pić

#

*wyjaśnienie klik
**nawiązanie do gagu Flower beggar z Gag Concert'u
***według naszej miary ludzie z rocznika '94 mają 19 lat, ale w Azji licząc wiek dodaje się do niego miesiące ciąży (zaokrąglając to do pełnego roku), a starszym o rok staje się na początku roku, a nie w dzień urodzin
****w Korei chłopcy mają zakaz noszenia w szkole włosów dłuższych niż 5 cm, wyjątek

angielskie tłumaczenie Bangtansubs @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...