Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 2 lipca 2013

Juniel - Ready go! 2012


Juniel - Gotowi start!

Hej mały chłopcze chłopcze i dziewczyno, śliczny chłopcze, śliczna dziewczyno
Mały chłopcze, biały kocie i niebieskooka dziewczyno
Czarująca dziewczyno, hej, wejdź na swoją scenę
Yeah, wszyscy mnie posłuchajcie, start!

Zapamiętaj i rzuć magiczne zaklęcie
Teraz, zaczniemy?

(Gotowi start!) szczęśliwa melodia
(Gotowi start!) do tego błyszcząca scena
(Gotowi start!) małe dzwonienie, które sprawia, że moje serce łomocze
(Gotowi start!) słyszysz mój głos?
Chcę wzlecieć do nieba
Opiekuj się mną, która obejmuje światło

Hej mały chłopcze chłopcze i dziewczyno, śliczny chłopcze, śliczna dziewczyno

Czuję się całkiem dobrze, śpiewam, pioseka jest słodka
Czarująca dziewczyno, hej ciesz się swoją sceną
Yeah, wszyscy powtórzcie za mną, start!

Kiedy zapamiętuję i rzucam magiczne zaklęcie
Wszyscy zwracają na mnie uwagę

(Gotowi start!) melodia mnie oświetla
(Gotowi start!) wysłuchaj dźwięku gitary
(Gotowi start!) wielkie oklaski, które sprawiają, że moje serce łomocze
(Gotowi start!) słyszysz mój głos?
Chcę śpiewać do gwiazdy, ponieważ zawsze będę lśnić, gdziekolwiek jestem

Chcę śpiewać (chcę śpiewać)
Chcę zawsze śpiewać do gwiazdy
Nigdy nie chcę się poddać, jestem naprawdę gotowa, start!

(Gotowi start!) szczęśliwa melodia
(Gotowi start!) na tej błyszczącej scenie małe dzwonienie sprawia, że moje serce łomocze
(Gotowi start!) też słyszysz?
(Gotowi start!) chcę wzlecieć do nieba, ponieważ zawsze będę lśnić, gdziekolwiek jestem
(Gotowi start!) wyraźnie to usłyszysz
(Gotowi start!) chcę śpiewać do gwiazdy
Chcę być gwiazdą

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...