Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 2 lipca 2013

Juniel - Everlasting sunset 2012


Juniel - Wieczny/nieśmiertelny zachód słońca

Kiedy patrzę na ścieżkę, która przypomina mi ciebie, kiedy zachodzi słońce
Ciepło do mnie przychodzisz w czas tęsknoty
I kiedy masz mnie dotknąć, znikasz
Migoczesz i coraz bardziej się oddalasz, i jedynie obserwuję jak idiotka

Gdybym wtedy nie puściła tej dłoni
Wtedy ty i ja, bylibyśmy tacy inni

#Kiedy idę tą ścieżką, która stała się żółta
Czy pozostałe we mnie części ciebie zostaną wymazane?
Na tej ścieżce, którą zawsze szłam i trzymałam się z tobą za ręce
I wieczny zachód słońca

Blaknące jesienne niebo stopniowo obejmuje twój cień
Znowu niewyraźnie zanikasz i nic nie mogę ci powiedzieć

Jeśli byłabym szczera i wtedy cię zatrzymała
Czy nie byłabym w stanie znowu zobaczyć kochającego ciebie?

Na niebie, na którym rozpościera się zachód słońca
Czy moje rozmazane łzami serce zostanie wyrażone?
Czuję, jakbym szła tą ścieżką z tobą
I wieczny zachód słońca

Kiedy cicho zniknąłeś, małe fragmenty wspomnień zostały przed moimi oczami
W zatrzymanym czasie, niewyraźnie słyszę w uszach twoją melodię

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...