Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 lipca 2013

Jung Yeop - Scent that brings love 2013


Jung Yeop - Zapach, który przynosi miłość

Chwila, kiedy uśmiecham się z powodu twoich pięknych oczu
Nie mogę tego wyrazić żadnymi słowami

Kiedy uśmiech błąka się na twoich uroczych ustach
Sprawia, że moje wszystko, nawet wyraz mojej twarzy na nowo się narodzi

#Czuję twoje ciepło na moich palcach, czuję twój oddech w moim uchu
Wszystko słodko drży

##Twoje usta są blisko moich, twój zapach jest bliżej mnie
Nic innego nie może mnie wypełnić

Chwila, w której weszłaś do mojego zamkniętego serca
Jak kłamstwo, stałem się pijany

Nasz wspólny czas jest wtedy, gdy możemy tworzyć wspomnienia
Staję się bez końca podekscytowany z powodu myśli na temat wszystkich dni, które od teraz będziemy dzielić

#
##

Ta chwila, kiedy jestem z tobą, wciąż wydaje się być snem
Spotkałem cię w tamtym miejscu

Widzę cię z daleka, moje serce bije do ciebie
Moje kroki stają się niecierpliwe i szybkie

Widzę cię z daleka, jesteś oślepiająca i lśniąca
Wszystko jasno lśni

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...